Вітаємо та ласкаво просимо на сайт!

Коментарі

Герб України
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 21 жовтня 2015 р. № 869

Київ

Про внесення змін до пункту 22.5
Правил дорожнього руху

Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести зміни до пункту 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 41, ст. 1852; 2009 р., № 11, ст. 321; 2014 р., № 80, ст. 2267), доповнивши його абзацами такого змісту:
“Рух транспортних засобів та їх составів з навантаженням на одиночну вісь понад 11 т, здвоєні осі — понад 16 т, строєні осі — понад 22 т або фактичною масою понад 40 т (для контейнеровозів — навантаження на одиночну вісь — понад 11 т, здвоєні осі — понад 18 т, строєні осі — понад 24 т або фактичною масою понад 44 т, а на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією для них маршрутах — понад 46 т) у разі перевезення подільних вантажів автомобільними дорогами забороняється.
Забороняється рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 т або фактичною масою понад 24 т автомобільними дорогами загального користування місцевого значення.”.
Прем’єр-міністр України А. ЯЦЕНЮК
Інд. 21
В той час, коли патріоти воюють на передовій, інші під вартою, таку сволоту «призначають мером». Цікаво, чому до цієї мерзоти у правоохоронців немає питань?
На обрання управителя залишилося півроку
20.01.2016 Тамара Вікторовська

На обрання управителя залишилося півроку



ЖЕКи мають списати будинки зі свого балансу і передати технічну документацію власникам, тобто мешканцям будинку
Мешканці багатоповерхівок мають визначитись із відповідальним за обслуговування їх будинків до першого липня. Такою є вимога Закону України №417 «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирних будинках», який набув чинності у липні 2015 року. В його основі — покладення відповідальності за стан багатоповерхівок на їхніх співвласників, тобто мешканців квартир і власників нежитлових приміщень.

Всі — на вибори
Фактично це було зроблено ще у 1992 році, коли в Україні розпочалася приватизація житлового фонду. Але, отримавши сертифікати на право власності на квартири, мешканці не усвідомили, що стали ще й співвласниками цілого будинку, а отже мають нести відповідальність за стан не лише своїх квартир, а й підвалів, дахів і під`їздів, зазначає заступник голови Комітету Верховної Ради України із питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства Альона Бабак.
— Весь цей час переважна частина мешканців була переконана, що будинок є власністю територіальної громади, яка й має за нього піклуватися. І лише із липня цього року завдяки ухваленню закону №417 всім власникам квартир сказали: ви є господарями будинку, ви маєте право управляти ним так, як вважаєте за потрібне. І ви, а не мер чи ЖЕК, маєте відповідати за нього, — пояснює вона.
Аби перетворитися на повноцінних, тобто відповідальних господарів, мешканці багатоповерхівок повинні пройти процедуру обрання управителя будинку, який надалі діятиме від їхнього імені. Це може бути як фізична особа, наприклад, сусід, який має відповідні знання і досвід, так і юридична, тобто керуюча компанія або ЖЕК.
Обирати управителя співвласники будинку мають на загальних зборах. Для ухвалення відповідного рішення потрібно понад 50 відсотків голосів. При цьому «вага» кожного голосу визначається пропорційно до частки майна, якою володіє співвласник.
До речі, так само мають вирішуватися надалі й інші питання стосовно будинку. Наприклад, щодо необхідності ремонту або розміру плати за утримання споруди. Але для ухвалення цих рішень потрібно вже не менше 75% голосів.
Рішення зборів фіксуються у протоколі, форму якого, аби запобігти махінаціям і зловживанням, затвердив Мінрегіонбуд.
І головне: рішення зборів є обов`язковим для всіх співвласників будинку, навіть якщо вони не були присутні або голосували проти. А зобов`язання співвласника щодо утримання будинку у разі продажу житла передаються його наступнику і також є обов`язковими для виконання.
Призначено керувати
— Дата «перше липня 2016 року» визначена законом, аби спонукати мешканців до ухвалення спільних рішень. Зрозуміло, що усі багатоквартирні будинки не зможуть одразу визначитись із ефективним рішенням щодо того, що буде із їхнім будинком і хто буде ним управляти, — каже радник із правових питань проекту Групи Світового Банку «Енергоефективність у житловому секторі України» Зоя Гопцій.
Саме тому, підкреслює вона, у прикінцеві положення закону внесена норма про те, що якщо до першого липня у будинку не змогли визначитися із управителем, такого управителя на конкурсній основі призначить орган місцевого самоврядування, аби будинок не залишився напризволяще.
— Але це не означає, що із цим управителем люди залишаться назавжди. Право обирати управителя їх ніхто не позбавляє, — наголошує Зоя Гопцій.
Тож якщо мешканці таки виявляться спроможними обрати управителя самостійно, вони зможуть укласти із ним угоду після того, як закінчиться термін дії угоди із управителем, призначеним місцевою владою. Так само через рік зможуть замінити управителя, який працює неефективно, і ті, хто обрав його самостійно.

Балансоутримувачів ліквідували
Крім призначення управителя у разі його необрання мешканцями, закон №417 накладає на органи місцевого самоврядування й ряд інших обов`язків.
— Законом скасовується поняття «балансоутримувач». Воно втрачає сенс, адже будинок вже не є єдиним об`єктом чиєїсь власності. Тому ЖЕКи чи інші організації, які утримували будинки, повинні списати їх зі свого балансу і передати власникам технічну документацію. Це питання — це відповідальність і компетенція винятково органів місцевого самоврядування, — зазначає Альона Бабак. — Також потрібно виділити прибудинкову територію, яка, відповідно до закону, є співвласністю власників будинку.
А ось обов`язок попереднього власника капітально відремонтувати будинок перед його передачею мешканцям у законі не зафіксований. Як зазначила пані Бабак, це питання — у компетенції місцевої влади і залежить від можливостей їхніх бюджетів.

misto.vn.ua/news/item/id/8967

Тамара Вікторовська
Згідно посилання geoinf.kiev.ua/wp/zviti-map.php?rep=spec_dozvil&seqnom=1179720 на Спеціальний дозвіл щодо розробки корисних копалин
погодження надавала Бершадська районна рада.
Це рішення №б/н від 16-09-2011 та рішення №01-39-189 від 20-05-2014.
))) Всіх небайдужих попросимо зробити інформаційні запити до районної ради щодо цих рішень, може після цього вони згадають що надавали такі погодження
Спеціальний дозвіл5962Реєстраційний номер16-07-2014( Дійсний )Дата видачі(дата, коли видано, видається, продовжується або дублюються) Підстава надання:1. Протокол від 08-07-2014 № 9/142. Наказ від 10-07-2014 № 228п.8 пп.1Власні кошти (Постанова Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011року №615)(дата, номер протоколу міжвідомчої робочої групи з надрокористування або Кабінету Міністрів України порядку, або протокол комісії міжвідомчої угодами про розподіл продукції, або міжвідомча комісія Міністерства з надрокористування, або протокол аукціонної комісії, договір купівлі-продажу і Міністерство охорони України для того, навколишнє середовище)Видобування корисних копалин (промислова розробка родовищ)(відповідно до ст. 14 Кодексу України про надра та пар. 5 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою КабінетуМіністрів України від 30.05.2011 N: 615)Вид користування надрами: Ділянка — БирлівськаВідомості про ділянку надр, що надається у користування:(повне найменування родовища, площі, геологічної території, відповідно до Державним балансом запасів корисних копалин України)Ділянка БирлівськаТ.1Т.2Т.3Т.4Т.548o48o48o48o48o23'23'23'23'23'35''31''27''24'' 27'' 29o 29o 29o 29o 29o 26' 26' 26' 26' 26' 20'' 28'' 24'' 17'' 14'' Географічні координати: Північної широти ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.ВІННИЦЯ БЕРШАДСЬКИЙ РАЙОН/М.БЕРШАДЬ 0,2 км на південний захід від с.Бирлівка (відповідно до адміністративно-територіальним розподілом України, Місцезнаходження Адміністративнаобласть: Адміністративний район: Прив'язка на місцевості: 4.90 га (у відповідних одиницях виміру) Площа об'єкта, території: Глибина використання межі (як Вид корисної копалини: Основні: Пісок (Відповідно до Переліку держава рангу мінералів і список локально-рангу мінералів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 827 від 12 грудня 1994) Загальна кількість запасів на час надання спеціального дозволу на користування надрами: (основний, супутній, розмір одиниці, кількість (якщо такі є)) Ступінь освоєння надр: Не розробляється (у виробництві, знятий з виробництва (у разі видобутку)) Державна комісія по запасам України протокол №3038 від 15-11-2013 (дата, номер протоколу органу, що видав, у разі видобутку) Відомості про затвердження (апробування) запасів корисної копалини: видобування пісків, придатних для виготовлення будівельних розчинів, для дорожнього будівництва, як компонента в'яжучого для виробництва щільного силікатного бетону та для благоустрою, рекультивації і планування Мета користування надрами: Недержавне (джерело фінансування робіт, які будуть проводитися надрокористувачем Джерело фінансування робіт: 1 Виконання умов: — Міністерства екології та природних ресурсів України — лист від 14.05.2014 №5/3-6/5671-14; — Державної екологічної інспекції у Вінницькій області (екологічна картка від 2014 року №18); — Держгірпромнагляду України — лист від 28.05.2014 №4162/0/3.1-12/6/14. 2 Виконання рекомендацій ДКЗ України /п.3.6.протоколу від 15.11.2013 №3038/. 3 Своєчасна і в повному обсязі сплата обов'язкових платежів (в тому числі, відрахувань за геологорозвідувальні роботи) до Державного бюджету згідно з чинним законодавством. 4 Щорічний радіаційний контроль за породами в кар'єрі та готовою продукцією на відповідність вимогам НРБУ — 97. 5 6 Щорічна звітність перед Державною службою геології та надр України згідно з формою 5-гр. Обов'язковий моніторинг та наукове супроводження виконання особливих умов передбачених дозволом та угодою про умови користування надрами відповідно до абзацу третього пункту 26 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 30.05.2011 року №615. (Особливі умови користування надрами, які повинні зберігатися Особливі умови: ДУНАЄВСЬКИЙ ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ Відомості про власника: Найменування — для юридичної особи або фізичної особи — 2369207373 Ідентифікаційний код 24412 ВІННИЦЬКА ОБЛ., БЕРШАДСЬКИЙ Р-Н, С.ВІЙТІВКА, ВУЛ.ПЕРШОТРАВНЕВА, 19 Адреса: ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ, ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ГІРНИЧОГО НАГЛЯДУ лист №4162/0/3.1-12/6/14 від 28-05-2014 МІНІСТЕРСТВО ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ* лист №5/3- 6/5671-14 від 14-05-2014 БЕРШАДСЬКА РАЙОННА РАДА рішення №б/н від 16-09-2011 БЕРШАДСЬКА РАЙОННА РАДА рішення №01-39-189 від 20-05-2014 (зазначаються найменування органу, який погодив, дата та номер документа про пого Відомості про погодження надання спеціального дозволу на користування надрами: 20 років (двадцять) років Тривалість дії спеціального дозволу на користування надр (зазначається цифрами та словами кількість років) до 16-07-2034 року (двадцять) років (зазначається цифрами та словами, дата у разі переоформлення строку дії, внесення Термін дії спеціального дозволу на користування надрами: Угода про умови користування ділянкою надр є невід'ємню частиною дозволу і визначає умови користування № 5962 від 16-07-2014 (Дійсний) Начальник Управління О.М.Толочко Особа, уповноважена підписати спеціальний дозвіл на користування кад Посада: Прізвище, и'мя та по-батько Підпис: Вартість геологічної інформації (грн.): Сума збору за надання/продаж спецдозволу (грн.): Квитанція № 1 Дата 25-02-2013 Сума 14608.13 в т.ч. ПДВ 2435 Квитанція № N18JV44718 Дата 15-07-2014 Сума 61600 в т.ч. ПДВ 10267 Відомості про дію спецдозволу (номер з/п, дія, дата): 1 Дійсний 31-07-2014
Джерело: geoinf.kiev.ua/wp/zviti-map.php?rep=spec_dozvil&seqnom=1179720
Відкритий лист до експертного співтовариства та Міністерства фінансів від групи економістів VoxUkraine
26 серпня 2015, 15:25

Версія для друкуКоментарі0
Лист є консолідованою думкою групи економістів VoxUkraine

В останні декілька тижнів в українському експертному співтоваристві розгорнулась активна дискусія на тему податкової реформи.

Українська економіка знаходиться в кризовому становищі, і податкова реформа – це одне з пріоритетних завдань для уряду.

Надзвичайно важливо уникнути перетворення обговорення реформи на "інтелектуальний популізм", коли різні сторони роблять гучні заяви з дуже спрощеним змістом без ретельного та якісного економічного обґрунтування. У світі існують успішні країни з абсолютно різними податковими системами та рівнем перерозподілу ВВП через бюджет. Тому твердження, що певна податкова ставка має дорівнювати Х відсоткам, або що рівень витрат держави відносно ВВП має бути не менший (чи не більший) Y відсотків і ніяк інакше – знижують рівень дискусії і роблять її неконструктивною. Результати таких обговорень не несуть цінності для прийняття рішень. Кризовий стан української економіки, відсутність якісних даних, часті зміни в законодавстві – усі ці чинники не дозволяють стверджувати, що існує "єдиний вірний рівень податкових ставок і розмір держвитрат".

Більше того, фокус на абсолютних значеннях ставок податків і рівня витрат бюджету неприйнятно спрощує тему податкової реформи. Економічна теорія підказує, що, незалежно від бажаної суми податкових надходжень, слід шукати механізми збору податків, які мінімально спотворять ціни, виробництво, споживання та розподіл ресурсів в економіці. Тобто, важливою частиною податкової реформи має бути мінімізація структурних викривлень, спричинених збором та адмініструванням податків. Зокрема, це означає, що податки повинні збиратися з тих товарів і послуг, попит і пропозиція яких нееластичні, а ефекти заміщення (з метою ухилення від сплати податків) низькі.

Податкову реформу неможливо обговорювати окремо від загального стану бюджету та його структури. Дискусія про бюджет часто зводиться до вимог скоротити витрати до певного рівня. Оптимальний рівень витрат бюджету в умовах війни і рецесії неочевидний, але набагато важливіше зрозуміти, наскільки ефективно використовується наявний бюджет, як можна зменшити неефективні витрати та які напрями фінансування мають бути пріоритетними.

Податки й бюджет – це не лише економічне, але також і політичне питання. З політичної точки зору, не існує єдино правильної відповіді на питання про те, якими мають бути податки і бюджет. У деяких суспільствах громадяни хочуть бачити активну участь держави в економіці, а в інших – мінімальну.

Низька якість діалогу між українським суспільством, експертами та урядом несе в собі небезпеку конфліктів і поляризації, а в результаті – недовіру до податкових змін, які будуть впроваджені урядом. Якщо суспільство не розумітиме суть реформи і не довірятиме уряду, податкові зміни будуть неефективними і не досягнуть своєї мети.

Важливо, щоб суспільство чітко розуміло, хто відповідальний за податкову реформу і з яких кроків вона складається. Можливо, для підвищення взаємної довіри і зменшення конфліктів, слід формалізувати процес обговорення реформи, як це зроблено в деяких розвинених країнах. Наприклад, уряд може надати своє бачення реформи, тексти законопроектів, і попросити експертів, що користуються повагою в цій сфері, а також громадськість, надати (письмово) свою аргументовану і, в ідеалі, ґрунтовану на розрахунках оцінку пропозицій з податкової реформи. При цьому зробити це не формально, а з відповідною кампанією, організацією круглих столів з доступом медіа і так далі. Після цього уряд зможе надати формальну відповідь на зауваження і відгуки, пояснивши свою позицію, або змінити свої пропозиції, якщо це необхідно. Такий процес зробить обговорення реформи конструктивнішим і якіснішим і, за умови достатньої відкритості та участі фахівців із доброю репутацією, забезпечить високу підтримку реформи в суспільстві.

Підписали:

Олена Білан, Dragon Capital

Володимир Білоткач, PhD, Newcastle University

Юрій Городніченко, PhD, UC Berkeley

Тимофій Милованов, PhD, University of Pittsburgh

Вероніка Мовчан,The Institute for Economic Research and Policy Consulting (IER)

Олександр Талавера, PhD, University of Sheffield

Том Купе, Kyiv School of Economics

Ілона Сологуб, Kyiv School of Economics

Олександр Жолудь, International Center for Policy Studies

Наталя Шаповал, Kyiv School of Economics

Текст також опубліковано на сайті VoxUkraine.org
Міністерство економічного розвитку і торгівлі розродилося стратегією економічного розвитку під гучною назвою «Шлях до процвітання». Автори спробували сформулювати базові принципи реформування вітчизняної економіки, що загинається. І саме базовість цих принципів пригнічує. У вступному слові розробники документа зазначають, що він не покликаний замінити або доповнити Угоду про асоціацію між Україною і ЄС, Стратегію-2020, урядову програму-2015, коаліційну угоду чи меморандум МВФ.
Тож проведені зараз реформи багато в чому нагадують експеримент, при якому методом проб і помилок влада намагається досягти позитивних результатів, найчастіше втрачаючи час і ресурси, завдаючи ще більшої шкоди економіці й бізнесу.
Військова кампанія на Сході країни вимагає постійного відволікання коштів бюджету, наповнювати який вдається лише завдяки жахливій девальвації національної валюти. Але чи пропонують нам комплексне розв'язання цих проблем? На жаль, ні.

ДЕТАЛЬНІШЕ:

gazeta.dt.ua/macrolevel/chergoviy-gluhiy-kut-na-shlyahu-do-procvitannya-_.html
30.07.2015 17:49
З метою належної організації виконання Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» від 09 квітня 2015 року №317-VIII головою райдержадміністрації прийнято розпорядження від 27.07.2015 №262 «Про організацію роботи щодо виконання у районі заходів, визначених Законом України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного

(нацистського)тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки»», яким рекомендовано органам місцевого самоврядування провести інвентаризацію назв вулиць, провулків, площ, інших об’єктів топоніміки населених пунктів, назви яких містять символіку комуністичного тоталітарного режиму, утворити комісії з найменування та перейменування назв вулиць, провести інвентаризацію пам’ятників та пам’ятних знаків.
У Мінфіні розкритикували зміни до закону про касові апарати.
Заступник міністра фінансів Олена Макеєва розкритикувала зміни до закону про касові апарати, згідно з якими підприємці чиї доходи не перевищують 1 млн гривень звільняються від обов’язкового застосування касових апаратів."І це при тому, що у всіх цивілізованих країнах обов'язковість використання бізнесом реєстраторів розрахункових операцій (касові апарати) навіть не обговорюється. Причому бізнесом будь-якого рівня — малим, середнім, великим", — заявила заступник міністра фінансів.
У Грузії, за її словами, на сьогоднішній день касовими апаратами користуються навіть бабусі, які торгують на ринку.
«Більше того, у більшості розвинених країн існує подвійна відповідальність як з боку продавця за невидачу чека, так і покупця за те, що він не взяв чек. Людина, що не взяла чек, вважається пособником неплатників податків і може бути навіть оштрафована», — підсумувала Макєєва.
Макеєва ніяк не вгомониться… За її «логікою», б'юджет наповниться тільки після знищення малого бізнесу, який з початку року вже дав «на гора» 4 мільярди гривень податку і за відсутності робочих місць для багатьох є єдиним джерелом виживання і аж ніяк не збагачення в умовах нестабільності.
Проте жодного слова про олігархів-монополістів з надмірними тарифами на енергоносії, офшорну мафію, приховані надприбутки і корупцію- тут «повний ажур». В цьому секторі економіки реформаторські ідеї заклинило?
Насправді б'юджет почне наповнюватись тоді, коли будуть ліквідовані абсолютно непотрібні міністерства з такими «фахівцями», як Макєєва.
«Сколько раз ее уже меняли – то шесть групп, то четыре, то три, а поступления в бюджет снижаются и снижаются. Притом, что количество зарегистрированных предпринимателей только растет. Это говорит о регрессивности самой системы», – сказала Е.Макеева.


Що стосується 1-ї та 2-ї групи спрощенців із самими низькими доходами (Їх ще можна назвати «доходягами»,-так звані самозайняті плюс, в кращому випадку, ще члени їх сім'ї), то при збільшенні кількості таких зареєстрованих, сума надходжень не може зменшуватись, а може тільки збільшуватись, бо суми сплачених такими підприємцями єдиного податку і єдиного соціального внеску стабільні і «міцно» прив'язані до розміру мінімальної зарплати і мінімальної пенсії. Зам міністра або не знає цього, що не робить їй честі, як фахівцю, або просто лукавить, що також не додає їй авторитету і довіри.
Знову, як і при «двічі несудимому», в уряду виникло клептоманське бажання пошарити по кишенях у тих, кого вони перед виборами обіцяли берегти і створювати самі сприятливі умови. Ось і маємо введення касових апаратів, а там дивись і ліквідацію «спрощенки». Як кажуть- «З паршивої вівці хоч вовни клок...»
Підприємці сплатили до бюджету понад 4,1 мільярда єдиного податку
Субота, 27 червня 2015, 13:30

З початку 2015 року платники податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, сплатили до бюджету понад 4,1 млрд гривень єдиного податку.
Про це йдеться у прес-релізі «Державної фіскальної служби».
Як зазначається, з них у травні сплачено майже 987 млн гривень. У розрізі категорій платників, фізичні особи — підприємці протягом 5 місяців поточного року спрямували до бюджету 2,852 млрд гривень даного податку, що на 562,5 млн гривень більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Зокрема, у травні — 669,7 млн гривень. Травневі надходження також перевищили минулорічний показник на 200,1 млн гривень.
«У свою чергу юридичні особи — »спрощенці" з початку року спрямували до держбюджету 1,289 млрд гривень єдиного податку, з яких 317,2 млн гривень сплачено у травні. Серед них платниками третьої групи у січні — травні поточного року сплачено 957,6 млн гривень єдиного податку, з яких у травні — 250,8 млн гривень", — йдеться у повідомленні.
«Щодо четвертої групи платників податків — юридичних осіб, то ними протягом 5 місяців поточного року сплачено до державного бюджету 332,7 млн гривень єдиного податку. Травневі надходження складають 66,4 млн гривень», — повідомляє прес-служба.

www.epravda.com.ua/news/2015/06/27/548465/
27.06.2015 14:58
ДЕКОМУНІЗАЦІЯ
21 травня вступили у дію декомунізаційні закони. Втілення їх у життя означає, що Україна нарешті безповоротно пориває з болючим радянським тоталітарним минулим. Мапа країни буде позбавлена тоталітарної символіки у назвах та пам’ятниках, а доступ до документів про репресії та злочини проти людства і людяності буде повністю відкрито.
Український інститут національної пам'яті спільно з громадськістю підготували основні тези прийнятих законів про декомунізацію. 9 квітня Верховна Рада України прийняла 4 закони про декомунізацію — про заборону пропаганди комуністичного та нацистського режимів, щодо відкриття архівів КГБ, вшанування борців на волю України у ХХ ст., увічнення перемоги над нацизмом в Другій світовій війні.
Тексти законів тут: www.memory.gov.ua/laws

Увесь матеріал дивись на www.memory.gov.ua/page/dekomunizatsiya-0
← Попередня Наступна → 1 2
Показані 1-15 з 17

красный зелёный голубой